Hoppa till innehåll

Vår & Trädgårdslust!

maj 5, 2014

Nu är det knappa tre veckor tills genomförandet av mitt ansvarsprojekt på Upplev Norrköping – Trädgårdslust på Färgargården som arrangeras i samarbete med Weibulls. Den 24 maj mellan 10-15 blir det många aktiviteter för stora och små med leklusten kvar, samtidigt som den trädgårdsnyfikna eller utredningsintresserade (det måste väl heta så när det gäller inredning utomhus? :O) kan strosa bland ett 60-tal utställare eller rådfråga experter inom jord och trädgård. Fika kan man också göra i gröngräset eller gå på tipspromenad.

Det är mycket pyssel med ett projekt som detta eftersom det är många inblandade. Det är ett projekt som gått två gånger om året i säkert tio år, men jag har tyvärr missat det tidigare vilket gör det extra klurigt för mig att som projektledare föreställa mig hur det har, kan och kommer se ut. Det har verkligen visat mig hur himla viktigt det är med ordentlig dokumentation. Tack vare bra dokumentation från tidigare år har jag inte behövt uppfinna hjulet igen. Även om det ändå tagit mycket tid och varit rejäl hjärngympa titt som tätt… 🙂
Nu hoppas vi bara att vädergudarna håller sitt löfte om härligt vårväder också, såhär ser eventplatsen ut idag:

20140505-174538.jpg

20140505-174340.jpg

20140505-174632.jpg

20140505-174701.jpg

Kommentera

Lämna en kommentar